طراحی وب‌سایت

ورود به جامعه ۵۳ میلیونی اینترنت ایران

  • مراحل دقیق راه‌‍اندازی وب‌سایت‌ها و تشریح کامل شرایط و هزینه‌ها از طریق بخش “فرآیند طراحی وب‌سایت” قابل مشاهده است.
  • وب‌سایت‌های راه‌اندازی‌شده از طریق بخش «نمونه‌کارها» قابل مشاهده است و کیفیت وب‌سایت‌های جدید نیز از دیدگاه ظاهری و عملکردی قاعدتا تابعی از نمونه‌های موجود است، بنابراین مشتری با علم به سطح کیفی این نمونه‌کارها نسبت به ثبت سفارش خود اقدام می‌نماید.
  • کلیه وب‌سایت‌ها پس از شروع فرآیند راه‌اندازی (تهیه دامنه و فضای میزبانی)، مشمول ۳ ماه “سرویس پشتیبانی پایه” رایگان خواهند بود و پس از گذشت این زمان (ابتدای شروع ماه چهارم) و در جهت استفاده از خدمات پشتیبانی، مشتریان حسب نیاز و در صورت تمایل می‌بایست نسبت به تهیه یکی از سرویس‌های مورد اشاره در بخش پشتیبانی اقدام نمایند.

پشتیبانی وب‌سایت

برای آسودگی شما

  • کلیه بسته‌های پشتیبانی (پایه / استاندارد / حرفه‌ای) مربوط به سرویس‌های پشتیبانی “پیش‌گیرانه” بوده که طی آن خدماتی جهت پایداری سیستم و فراهم ‌آوردن زمینه‌ای جهت بازیابی وب‌سایت در صورت بروز مشکلات معمول شبکه اینترنت و همچنین اعمال درخواست‌های روتین سیستم نظیر ایجاد حساب‌های کاربری، ایمیل و … بوده و شامل درخواست‌های مرتبط با اعمال بهبود، تغییرات عملکردی، ظاهری، محتوایی و … نخواهد شد. در نظر داشته باشید که کلیه بسته‌های پشتیبانی با توجه به قیمت پایین آن‌ها (به صورت مقایسه‌ای) صرفا جهت آسوده‌خاطر بودن مشترکین وب‌سایت‌ها در راستای وجود پشتیبانی حداقلی تعریف شده و نگاه این مجموعه به آن به صورت سودآوری نمی‌باشد.
  • در صورتی‌که در طول بازه اجرای بسته‌های پشتیبانی، مشتری درخواستی جهت اعمال تغییرات یا توسعه وب‌سایت داشته باشد، موج‌شکن پس از بررسی این درخواست مختار است با توجه به فاکتورهای زمانی، نیروی انسانی و … نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش آن در قالب آن بازه زمانی اقدام نماید و در صورت پذیرش سفارش، هزینه‌های مربوط به آن بر اساس تعرفه‌های مربوط محاسبه و به وی اعلام خواهد شد.
  • حداکثر زمان پاسخ‌گویی به کلیه درخواست‌ها (مشاوره‌ای، اخذ راهنمایی، حل مشکلات و …) که به صورت تلفنی یا از طریق سیستم الکترونیکی طرح می‌گردند، در بسته پشتیبانی پایه یک هفته، بسته پشتیبانی استاندارد ۹۶ ساعت و بسته پشتیبانی حرفه‌ای ۴۸ ساعت می‌باشد.
  • کلیه خدمات مرتبط با بسته‌های پشتیبانی به صورت غیرحضوری ارائه می‌گردد.
  • رفع مشکلات فنی صرفا مربوط به مواردی می‌باشد که عملکرد طبیعی سیستم را در قیاس با سیستم تحویل داده شده به وی دچار مشکل کرده‌اند و رفع آن محدود به بازگردانی سیستم به شرایط اولیه خواهد بود.
  • خدمات پشتیبانی فنی منحصرا مربوط به ساعات اداری می‌باشد.
  • موج‌شکن هیچ‌گونه تعهدی در زمینه رفع مشکلات ناشی از دخالت شخص یا اشخاص دیگر در زمینه امور فنی را ندارد.
  • موج‌شکن صرفا نقش رابط فنی و مالی را میان مشتری و شرکت سرویس‌دهنده خدمات هاستینگ و دامنه ایفا نموده و مسئولیتی در زمینه حل مشکلات احتمالی به وجود آمده ناشی از ضعف سرویس‌دهنده یا مخاطرات طبیعی شبکه اینترنت (حملات اینترنتی، عدم دسترسی‌پذیری موقت و …) بر عهده نخواهد داشت، با این‌حال نهایت همکاری خود را در راستای حل این مشکلات و انتقال آن به مسئول مربوط را انجام خواهد داد. در نظر داشته باشید که انتخاب شرکت سرویس‌دهنده و به تبع آن کیفیت سرویس ارائه شده بر عهده مشتری می‌باشد.
  • استفاده از سرویس‌های پشتیبانی مشمول قواعد “مصرف منصفانه خدمات” خواهد بود.
  • “یک نفر / ساعت” به معنای به کارگیری یک ساعت نیروی انسانی برای انجام خدمات (در اینجا: غیرحضوری) می‌باشد.
  • بسته‌های پشتیبانی برای مشتریان با حداقل سه سال سابقه استفاده از خذمات فوق‌الذکر با تخفیف ۳۳% لحاظ خواهد شد.

طراحی گرافیک

انتشار زیبایی

تعرفه طراحی گرافیک چاپی - استودیو موج‌شکن
تعرفه طراحی گرافیک دیجیتال - استودیو موج‌شکن
  • کلیه سفارشات گرافیکی از طریق تماس تلفنی و شیوه‌های الکترونیکی اخذ، مشاهده و تحویل می‌گردد.
  • ست اوراق اداری شامل ۵ مورد: پاکت‌نامه، پاکت آ-چهار، سربرگ آ-چهار و آ-پنج، کاغذ یادداشت و کارت ویزیت می‌باشد.
  • اوراق اداری تک‌برگ شامل مواردی مانند فاکتور، صورت‌حساب، قبض، اسناد حسابداری و … می‌باشد.
  • شروع پروسه طراحی گرافیک مستلزم پرداخت ۶۰ درصد از مبلغ نهایی می‌باشد.
  • خدمات گرافیکی موج‌شکن صرفا حول محور طراحی قرار داشته و مشمول چاپ نمی‌شود. پس از پایان فرآیند طراحی و تائید مشتری، فایل خروجی چاپی در فرمت JPG برای وی ارسال خواهد شد. گفتنی است، ارائه فایل لایه‌باز منوط به پرداخت ۱۰۰ درصد از کل هزینه اجرای طرح خواهد بود.
  • طرح‌های گرافیکی اجرا شده از طریق بخش “نمونه‌کارها” به تفکیک دسته قابل مشاهده است و کیفیت طراحی‌های جدید نیز از دیدگاه ظاهری قاعدتا تابعی از نمونه‌کارهای موجود است، بنابراین مشتری با علم به سطح کیفی این نمونه‌کارها نسبت به ثبت سفارش خود اقدام می‌نماید.
  • مشتری پس از دریافت اولیه طرح می‌تواند یک بار نسبت به ارسال درخواست ویرایش حول محور طرح اولیه اقدام نماید، درخواست ویرایش‌های بعدی در صورتی‌که روا طبیعی توافق‌شده طراحی را به سمت دیگری منحرف کند، مشمول هزینه‌های مربوط بر حسب نفر / ساعت خواهد بود.
  • در صورت انصراف مشتری از ادامه طراحی در اواسط کار، وی ملزم به پرداخت حق‌الزحمه طراح تا آن مقطع زمانی به نسبت پیشرفت پوژه می‌باشد. این مبلغ می‌تواند شامل بخشی از پیش‌پرداخت، تمام آن و یا حتی مازاد بر آن باشد که در صورت رخ دادن مورد سوم، مشتری ملزم به پرداخت باقی‌مانده مبلغ می‌باشد.
  • کلیه طرح‌های اجرا شده توسط موج‌شکن، طبق عرف و حسب نیاز، امکان نمایش و چاپ در بخش نمونه‌کارها، شبکه‌های اجتماعی و همچنین آلبوم، کاتالوگ، بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی را در راستای نمایش عمومی خواهند داشت. همچنین امضای موج‌شکن در ناحیه‌ای از طرح به صورتی‌که به ظاهر طرح آسیبی نرساند، درج خواهد شد.

کپی‌رایت ::: کلیه حقوق نزد استودیو موج‌شکن محفوظ است.