مسکن افرا و 1 میلیون 700 هزار بازدید - استودیو موج شکن

مسکن افرا و ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید

موج شکن ::: جمله‌ای معروف می‌گوید: شرکتی که خود را تبلیغ نمی‌کنند، همانند فردی است که در غار پنهان شده تا کسی وی را پیدا نکند! در بازار رقابتی امروز، اهمیت تبلیغات بر هیچ کسب و کاری پوشیده نیست اما از آنجا که هزینه تبلیغات و بازاریابی در برخی از حوزه‌ها بسیار بالاست، صاحبان کسب و کار همواره به دنبال راهکارهای کم‌هزینه‌تر می‌باشند.

یکی از راهکارهای پیشنهادی موج شکن به هر نوع کسب و کاری اعم از نوپا و با سابقه، راه‌اندازی وب‌سایت است، بهتر است به چرایی این پیشنهاد اشاره‌ای داشته باشیم:

  • وب‌سایت اعتبار کسب و کار شما را افزایش خواهد داد.
  • وب‌سایت سهولت رجوع مشتریان جدید به شرکت شما را افزایش خواهد داد.
  • وب‌سایت ابزاری قوی در راستای فروش بیشتر است.
  • وب‌سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما خواهد شد.
  • وب‌سایت باعث ارتباط مستمر شما با مشتریانتان خواهد بود.
  • وب‌سایت موجب انجام بازاریابی رایگان توسط گوگل خواهد شد.

اما بحث ما در اینجا صرفا متمرکز روی مورد آخر است. گوگل به شما این وعده را می‌دهد که در صورت دارا بودن ساختار مناسب وب سایت و همچنین تولید محتوای کارآمد، به صورت رایگان شما را در صدر نتایج موتور جستجوگر خود بچسباند، اتفاقی که هم اکنون برای وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی افتاده است. مسکن افرا در شهریورماه ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد و هدف اولیه آن فروش و اجازه واحدهای ویلایی دهکده ساحلی بندرانزلی بود، در واقع قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با جستجوهایی با کلیدوازه‌هایی نظیر ویلا دهکده ساحلی و دهکده ساحلی انزلی مطلوب به شمار می‌رفت.

هم اکنون و در زمان نگارش این نوشتار (۱۴ مهرماه ۱۳۹۵) خوشبختانه مسکن افرا نه تنها در کلیدواژه‌های چند سیلابی و نه در صفحه اول و نه حتی در بین چند گزینه اول، که صرفا با جستجوی کلید واژه “دهکده ساحلی” حتی بدون ذکر کلمه بندرانزلی در صدر نتایج گوگل قرار دارد. همچنین این وب سایت از تاریخ تاسیس تا لحظه فعلی دارای ۱ میلیون و ۷۰۰ بازدید بوده است که برای یک وب سایت محلی آمار قابل توجهی به شمار می‌رود، آماری که ماحصل تلاش مستمر مدیریت این آژانس در امر تولید محتوای به روز، کامل و دقیق بوده است.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهینه سازی محتوایی وب‌سایت‌ها و راهکارهای آن به این بخش مراجعه نمایید.