طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی

طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی به عنوان یکی از مجموعه بنگاه‌های مشاور املاک مطرح این شهرستان پس از درخواست مدیریت این مجموعه مبنی بر الکترونیکی‌سازی فایل‌ها یا رکوردهای مربوط به این حوزه شکل اجرایی به خود گرفت. در راه‌اندازی این وب‌سایت از یکی از الگوهای مطرح زبان اصلی استفاده شده و طی فرآیندی این الگوی پیش‌ساخته، محلی‌سازی و شخصی‌سازی شده است. ظاهری که در طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی در نظر گرفته شد مبتنی بر اصل سادگی است، بدین‌گونه که مشتریان بتوانند به سهولت به املاک مد نظر خویش دسترسی پیدا کنند. استفاده از رنگ‌های سنگین به همراه استفاده از تصاویر اختصاصی املاک تلفیقی از رسمیت و چشم‌نوازی را در این وب‌سایت به ارمغان آورده است.

در طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی این نکته لحاظ شده است که کاربران مختلف با سطوح دسترسی متفاوت امکان درج فایل مربوط به املاک را داشته باشند، حال این کاربر می‌تواند مدیریت کل سیستم، یک فرد عادی و یا یک بازاریاب باشد. در طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی، صفحه اختصاصی هر ملک دارای امکانات زیاد و قابل توجهی است. استفاده از تصویر پیش‌نمایش، امکان استفاده از تصاویر نامحدود در گالری هر ملک فرصتی برای نمایش هرچه بهتر و معرفی کامل‌تر هر مسکن را برای ما به ارمغان آورده است. فعالیت مسکن افرا بیشتر بر روی ویلاها و واحدهای دهکده ساحلی بندرانزلی است و این مهم، توجه بیشتری را از دیدگاه آشنایی مخاطبین با زوایای مختلف املاک را از طریق تصویربرداری می‌طلبد. همچنین امکان تعریف کامل جزئیات مسکن از جمله تعداد اتاق، سرویس، پارکینگ، متراژ و … به صورت پارامترهای نامحدود وجود خواهد داشت. ضمن اینکه استفاده از ویژگی‌های اختصاصی املاک مانند دارا بودن تراس، پکیج، سونا، جکوزی و … امکان جستجوی موضوعی را نیز فراهم آورده است.

لازم به ذکر است که در طراحی وب‌سایت آژانس مسکن افرا بندرانزلی توسط استودیو موج‌شکن، موارد مربوط به بهینه‌سازی محتوایی و استفاده از کلید واژه‌های محلی در سطح مطلوبی صورت پذیرفته، به شکلی که امروزه مسکن افرا به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز آژانس‌های املاک منطقه در سطح اینترنت مطرح شده است و در برخی از کلید واژه‌های دو سیلابی دارای اولویت ارجاع سراسری از سوی گوگل می‌باشد. گفتنی است که این وب‌سایت در حال حاضر (شهریورماه ۱۳۹۵) دارای میانگین بازدید مابین ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ عدد در طول روز است که با توجه به زمان اندکی که از راه‌اندازی آن می‌گذرد، آماری قابل توجهی به نظر می‌رسد و در واقع فراتر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده است که البته همین آمار نیز روز به روز افزایش خواهد داشت.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: امکان مدیریت کامل املاک به صورت نوشتاری، تصویری و ویدئویی، مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، گالری تصاویر، اسلایدر، مدیریت صفحه اصلی، امکان نمایش املاک ویژه، امکان نمایش آخرین املاک به صورت باکس‌های زوجی (دو، چهار، شش، هشت و …) در صفحه اصلی، مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدید کننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها، سیستم ثبت‌نام متقاضیان املاک، پروفایل اختصاصی اعضاء، علاقه‌مندی املاک، قابلیت توسعه به سیستم‌های مالی و درگاه پرداخت و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛