طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی

طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح دکوراسیون داخلی در شهرستان بندر انزلی، پس از بررسی‌های اولیه، مستندسازی دامنه و بررسی و تحلیل وب‌سایت‌های مشابه کشوری و جهانی و همچنین دریافت نظرات مدیریت این شرکت آغاز شد. ظاهر وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی بر اساس زمینه کاری مرتبط با تزئینات ساختمانی با کاغذ دیواری بر گرفته شده از معماری اسلیمی، منقش شده است، بنابراین فضای وب‌سایت القا کننده یک فضای مرتبط با معماری داخلی است. استفاده مناسب از افکت‌های متحرک‌سازی جی‌کوئری (در اسلایدشو متحرک نوشتاری و تصویری و چیدمان محصولات) در کنار استفاده از ترکیب‌بندی و فضاسازی مستطیلی (باکس مدل) نمایان‌گر تلفیقی زیبا از مدرنیته و سنت است. 

در ادامه و در کنار طراحی ساختار بصری وب‌سایت و انتخاب رنگ‌های اصلی (ترکیبی از رنگ نارنجی به عنوان یکی از عناصر رنگی لوگو و رنگ طوسی تیره)، ساختار محتوایی وب‌سایت نیز با استفاده و الگوبرداری از تعدادی وب‌سایت مطرح این حوزه شکل گرفت و در واقع کلیه محتوای لازم اعم از نوشتاری و بصری توسط واحد تولید محتوای موج‌شکن و بر اساس لیست عناوین دریافت شده از سوی مشتری، بسط و فراهم گشت. یکی از موارد قابل توجه در طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی، سادگی و سهولت دسترسی به محتویات آن است که مخاطیین از راه‌های مختلف (بخش اصلی محصولات، منوهای تفکیک شده و باکس جستجو) امکان رسیدن به گزینه یا محصول هدف را خواهند داشت، موضوعی که کنار ظاهر بصری، مورد توجه مدیریت این شرکت نیز قرار گرفته است.

معماری ساختاری در طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی مبتنی بر محتواگرایی با استفاده از اصل تفکیک رنگی بوده است. بدین‌منظور برای هریک از بخش‌های عمده که شامل شش بخش: کاغذ دیواری، پارکت لمینیت، کفپوش، درب ضد سرقت، درب داخلی و درب و پنجره دو جداره یو‌پی‌وی‌سی بوده است یک رنگ اصلی مورد استفاده قرار گرفته است که این رنگ در کلیه بخش‌های مرتبط با آن زمینه مورد استفاده قرار گرفته است. هر کدام از این بخش‌ها به صورت جداگانه دارای یک صفحه مرکزی می‌باشند که از طریق آن صفحه به صورت تفکیک‌شده و بر اساس موضوع محصولات آن رده تقسیم‌بندی شده‌اند. این موضوع‌بندی عمدتا بر اساس شرکت تولید کننده و یا کشور تولید کننده بوده است.

از طریق باز کردن هر یک از بخش‌های زیرمجموعه به صفحه اختصاصی مربوط به محصولات منتقل خواهیم شد که شامل توضیحاتی در آن زمینه می‌باشد. در ادامه صفحه به دو بخش نمونه‌های کار شده به همراه طرح‌های آن محصول می‌باشد. در واقع اینطور می‌توان عنوان نمود که برای مثال هر کدام از باکس‌ها در بخش کاغذ دیواری نمایان‌گر یک آلبوم است که در آن امکان مشاهده نمونه‌های کار شده حقیقی به همراه کلیه طرح‌های آن آلبوم با کد مخصوص قابل مشاهده می‌باشد. کلیه این تصاویر در نگاه اول به صورت کوچک قابل نمایش می‌باشند که با کلیک بر روی آن‌ها امکان مشاهده طرح در ابعاد بزرگ‌تر فراهم می‌گردد. لازم به ذکر است که در طراحی وب‌سایت دکوراسیون داخلی بلته بندرانزلی توسط استودیو موج شکن، موارد مربوط به بهینه‌سازی محتوایی و استفاده از کلیدواژه‌های محلی در سطح مطلوبی صورت پذیرفته است، به گونه‌ای که در حال حاضر این وب‌سایت مقتدرانه در صدر نتایج محلی این حوزه قرار دارد.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: امکان مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، گالری تصاویر، اسلایدر، مدیریت محصولات به صورت نوشتاری و تصویری و امکان قرارگیری نمونه‌کارهای اجرا شده صنعت ساختمان، مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، امکان توسعه وب‌سایت در بخش زبان دوم (انگلیسی)، واترمارکینگ یا برچسب‌گذاری خودکار بر روی تصاویر، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدید کننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛