طراحی وب‌سایت گروه صنعتی ورنا

طراحی وب‌سایت گروه صنعتی ورنا به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ساختمانی استان گیلان با فعالیت متمرکز در شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، پس نیازسنجی‌های اولیه و به دست آوردن خواسته‌ها طی چندین جلسه بحث و بررسی بین مدیریت این شرکت و موج‌شکن، وارد فاز اجرایی شد. سادگی و در دسترس بودن، دو اصلی هستند که در طراحی رابط کاربری این وب‌سایت در نظر گرفته شده‌اند، به گونه‌ای که با توجه به پرهیز از نوشتار طولانی و استفاده بیشتر از تصاویر، طراحی وب‌سایت گروه صنعتی ورنا بیشتر از گوگل‌محوری، سیاست مشتری‌محور را در پیش گرفته است.

معماری محتوایی در طراحی وب‌سایت گروه صنعتی ورنا مبتنی بر ۹ رده محصولی با عناوین: آسانسور، درب کنترلی، دوربین و دزدگیر، داربست فلزی، کناف، درب و پنجره یو‌پی‌وی‌سی، صنایع ام‌دی‌اف، کامپوزیت و دکوراسیون داخلی بوده که این بخش نیز خود شامل زیرمجموعه‌های دیگر است. در هر یک از این بخش‌ها علاوه بر مشاهده نوشتار و توضیحات لازم، گالری نمونه‌کارهای اجرایی آن حوزه نیز به چشم خواهد خورد. گفتنی است که در حال حاضر فاز یکم پروژه طراحی وب‌سایت گروه صنعتی ورنا توسط استودیو موج‌شکن پیاده‌سازی شده است و توسعه فاز دوم آن در آینده انجام خواهد پذیرفت.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: امکان مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، گالری تصاویر، گالری ویدئو، اسلایدر پویا، مدیریت محصولات به صورت نوشتاری و تصویری و امکان قرارگیری نمونه کارهای اجرا شده صنعت ساختمان، امکان ثبت پیش فاکتور از سوی مشتریان و مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدید کننده بر حسب روز، هفته ، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها و… تحت سیستم مدیریت محتوای فارسی؛