طراحی وب‌سایت شرکت نقشه نگار شمال

طراحی وب‌سایت شرکت نقشه نگار شمال به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه خدمات نقشه‌برداری استان گیلان (دارای نمایندگی در شهرستان‌های بندرانزلی، رشت، لاهیجان، ماسال، تالش، لنگرود، هشتپر، آستارا، صومعه‌سرا، شاندرمن و فومن) به دلیل ضررورت توسعه فعالیت‌ها در سطح الکترونیک کلید خورد. پس از دریافت سفارش طراحی وب‌سایت شرکت نقشه نگار شمال از سوی مدیریت این شرکت نقشه‌برداری، پروسه تجیه و تحلیل آماری، مستندسازی دامنه و بررسی و تحلیل وب‌سایت‌های مشابه کشوری و جهانی آغاز شد. با توجه به مخاطبین هدف در ساختار طراحی این وب‌سایت تا حد امکان بر “رسمیت” تاکید شده و از اعمال طرح‌های فانتزی و رنگ‌های متنوع پرهیز شده است.

این وب‌سایت با دو هدف معرفی خدمات و برقراری تماس‌های الکترونیک بین حرفه‌های مرتبط پایه‌ریزی شده و در حاشیه آن مقالاتی آموزشی در زمینه نقشه‌برداری منتشر می‌گردند. لازم به توجه است است که در طراحی وب‌سایت شرکت نقشه نگار شمال موارد مربوط به بهینه سازی محتوایی و استفاده از کیلد واژه‌های محلی در سطح مطلوبی صورت پذیرفته است و در فاز دوم اجرایی، استراتژی تولید محتوای دقیقی تعبیه خواهد شد، چرا که در فاز اول و با توجه به نیازمندی‌های مشتری، صرفا به ارائه نکات کوتاه و در جهت معرفی کلیات خدمات مطالبی عنوان شده است. در این مرحله کلیه محتوای تولید شده در این وب‌سایت از سوی واحد تولید محتوای استودیو موج‌شکن به عنوان مجری پیاده‌سازی وب سایت‌های صنعت ساختمان، تهیه شده است.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: امکان مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، گالری تصاویر، اسلایدر، مدیریت محصولات به صورت نوشتاری و تصویری و امکان قرارگیری نمونه‌کارهای اجرا شده صنعت ساختمان، مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدیدکننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛