طراحی وب‌سایت مبلمان شهری آشیانکار

طراحی وب‌سایت گروه مبلمان شهری آشیانکار به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح طراحی و اجرای مبلمان شهری در استان گیلان (شهرستان‌های رشت و بندرانزلی) به عنوان اولین تجربه کاری موج‌شکن در حوزه راه‌اندازی وب‌سایت‌های شرکتی پس از ارائه درخواست از سوی مدیریت آن گروه و بررسی‌های مدل‌های اروپایی این حوزه آغاز شد. سادگی و سهولت دسترسی به بخش‌های گوناگون وب‌سایت از طریق در نظر گرفتن ساختار درختی از جمله ویژگی‌های قابل توجه در طراحی وب‌سایت گروه مبلمان شهری آشیانکار است.

معماری ساختاری در طراحی وب‌سایت گروه مبلمان شهری آشیانکار مبتنی بر شش زیرمجموعه مبلمان شهری، دیوار پیش‌ساخته، بلوک تزئینی، نما و کف دکوراتیو، نرده بتنی و موزائیک می‌باشد که هر یک از این بخش‌ها شامل محصولات مرتبط با آن زمینه است که توسط کدهای منحصربه‌فرد از هم تفکیک شده‌اند. هر یک از محصولات به صورت جداگانه دارای گالری تصاویر و همچنین بخش ویژگی‌های محصول با صفاتی نظیر ابعاد، رنگ، وزن و… می‌باشد. در طراحی وب‌سایت گروه مبلمان شهری آشیانکار بهینه‌سازی محتوا به خوبی اجرا گشته و با وجود گذشت مدتی اندک از راه‌اندازی آن، ورودی مخاطب از سوی گوگل و همچنین دریافت بازخورد از سوی مشتری، از پیش‌بینی‌های اولیه بیشتر بوده است.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: امکان مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، گالری تصاویر، گالری ویدئو، اسلایدر پویا، مدیریت محصولات به صورت نوشتاری و تصویری و امکان قرارگیری نمونه‌کارهای اجرا شده صنعت ساختمان، امکان ثبت پیش‌فاکتور از سوی مشتریان و مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدیدکننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛