طراحی وب‌سایت مجموعه علمی و فرهنگی اسوه

طراحی وب‌سایت مجموعه علمی و فرهنگی اسوه به عنوان تنها فرهنگ‌سرا و از فعال‌ترین و پرقدمت‌ترین موسسات شهرستان بندرانزلی با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و دانش‌جویان با توجه به سیاست‌های مدیریت این مجموعه در راستای حضور گسترده در فضای مجازی با واگذاری این امر به استودیو موج‌شکن کلید خورد. در طراحی وب سایت مجموعه علمی و فرهنگی اسوه چهار بخش اصلی این موسسه به عنوان اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های محتوایی این وب‌سایت در نظر گرفته شده‌اند. در هر یک از این بخش‌ها می‌توان نسبت به مشاهده توضیحات و همچنین تصاویر محیطی مراکز اقدام نمود.

گفتنی است در این وب‌سایت امکانات مختلف در راستای ثبت‌نام کلیه معلمین و مسئولین مدرسه، مهد کودک و … در راستای به‌روزآوری وب سایت فراهم شده است. برای مثال معلم سال اول دبستان می‌تواند برای خود صفحه‌ای جداگانه داشته و دانش‌آموزان برای دریافت اطلاعات کلاسی، تمرینات و … صرفا به همان صفحه مراجعه نموده و در واقع این روش پل ارتباطی آن‌ها بین خود و مدرسه در همه اوقات سال (حتی زمان تعطیلات نوروزی و تابستانی) خواهد بود. همچنین امکان در اختیارگذاری ایمیل‌های اختصاصی به کلیه مسئولین و دانش‌آموزان وجود خواهد داشت. در انتها لازم به ذکر است که رویکرد کلی این وب‌سایت مبتنی بر اطلاع‌رسانی است.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: مدیریت اخبار، اطلاعیه‌ها و مقالات، تعریف زیرمجموعه‌های آموزشی، گالری تصاویر، اسلایدر ثابت و خودکار، مدیریت دوره‌های آموزشی، مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدیدکننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها، امکان دانلود فایل‌ها، امکان اعطای سطوح دسترسی مختلف به معلمین و مسئولین جهت انتشار محتوا و دریافت بازخورد و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛