طراحی وب‌سایت گل‌کده پیمان‌گل

طراحی وب‌سایت گل‌کده پیمان‌گل به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش گل، تزئین مجالس و خودروی عروس در استان گیلان و شهرستان رشت در راستای ورود به عرصه مجازی و عرضه و فروش الکترونیکی طراحی گردید. شاخصه اصلی در نظر گرفته شده در طراحی وب‌سایت گل‌کده پیمان‌گل، برجسته‌سازی محصولات در کلیه بخش‌های وب‌سایت است، به نوعی که علاوه بر امکان مشاهده توضیحات و تصاویر مختلف محصول، امکان خرید آنلاین نیز برای آن تعبیه شده است. به واقع کاربری اصلی این وب‌سایت فروشگاه آنلاین است.

از جمله ویژگی‌های اجرا شده در طراحی وب‌سایت گل‌کده پیمان‌گل می‌توان به امکان تخفیف‌گذاری بر روی محصولات، صدور بن تخفیف، فروش آنلاین با امکان اتصال به درگاه مالی، امکان مشاهده محصول از زوایای گوناگون با امکان بزرگ‌نمایی و همچنین بخشی جهت قرار دادن نمونه کارهای اجرا شده در مراسم، اعیاد، فضای سبز، خودروی عروسی و … اشاره داشت. قابلیت واکنش‌گرایی و مطابقت با انواع کنسول‌های سخت‌افزاری از دیگر ویزگی‌های این وب‌سایت به شمار می‌رود.

خلاصه‌ای از امکانات سیستم: مدیریت اخبار و مقالات آموزشی، تعریف محصول و قیمت‌گذاری بر روی آن، گالری تصاویر، اسلایدر، امکان درج نمونه‌کارها به تفکیک موضوع، مدیریت فیلدهای فرم‌های ارتباطی، مدیریت داده‌های دریافتی، سیستم آمارگیری پیشرفته با جزئیات کامل آمار بازدید و افراد بازدیدکننده بر حسب روز، هفته، ماه و سال، مدیریت صفحات مستقل و فایل‌ها، سیستم کنترل پیام و دیدگاه‌ها، امکان اتصال به درگاه بانکی جهت پرداخت آنلاین و … تحت سیستم مدیریت محتوا فارسی؛